Nasza firma ZAP&GO ma ściśle określony profil działalności i charakteryzuje się indywidualnym podejściem do Klienta. Oferowane usługi dedykujemy Wspólnotom i Spółdzielniom Mieszkaniowym oraz obiektom o charakterze biurowo – usługowym, które cenią sobie jakość i profesjonalizm.
Dążymy do tego, aby zakres oferowanej usługi oraz ich częstotliwość spełniały Państwa potrzeby i oczekiwania. Posiadamy niezbędną wiedzę jak i zasoby organizacyjne by zapewnić najwyższy standard realizacji kontraktu. Korzystamy ze sprzętu renomowanych firm, wykorzystując chemię bezpieczną dla środowiska i odpowiednio dobraną do materiałów zastosowanych w pomieszczeniach.
Dedykowaną ofertę cenową wraz z ustaleniem harmonogramu prac określamy na podstawie oględzin nieruchomości oraz oczekiwań Klienta.
Zapraszamy do kontaktu. Chętnie odpowiemy na pytania osobiście lub telefonicznie. Zachęcamy również do zapoznania się ze szczegółami oferty.
Harmonogram i zakres wykonywanych prac
PRACE WYKONYWANE CODZIENNIE W DNI POWSZEDNIE
KLATKI SCHODOWE | Zamiatanie klatek schodowych od najwyższego do najniższego poziomu, |
Czyszczenie wycieraczek przy drzwiach wejściowych do klatek; | |
Utrzymanie czystości w dźwigach osobowych (kabiny, drzwi, prowadnice); | |
Mycie podłogi w wejściach do klatek i holu na parterze oraz schodów do pierwszego piętra; | |
Mycie szyb w drzwiach wejściowych do klatek (pierwszych i drugich); | |
Mycie luster w holach wejściowych; | |
Usuwanie ulotek, reklamówek i wszelkich ogłoszeń umieszczonych poza tablicą ogłoszeń (m.in. z szyb na drzwiach, ze skrzynek pocztowych, sprzed lokali); | |
GARAŻE | Zamiatanie posadzki garażu w razie potrzeby |
Oczyszczenie garażu podziemnego ze wszelkich odpadów (z uwzględnieniem odpadów umieszczonych na wszelkich urządzeniach sieciowych np. rurach kanalizacyjnych itp.); | |
USUWANIE OPADÓW | Monitoring wywozu odpadów wraz z powiadomieniem o zapełnieniu pojemników na recykling; |
Utrzymanie czystości w altanie śmietnikowej – zamiatanie; mycie; dezynfekcja | |
TEREN ZEWNĘTRZNY OSIEDLA | Zamiatanie ciągów komunikacji zewnętrznej (na terenie osiedla i dookoła) chodników, wjazdu do garażu; |
Usuwanie odpadów i innych zanieczyszczeń z terenu osiedla w tym trawników, opróżnianie pojemników na śmieci i psie odchody. |
PRACE WYKONYWANE 2 RAZY W TYGODNIU
KLATKI SCHODOWE | Mycie całej klatki schodowej (także pod wycieraczkami przy lokalach) z uwzględnieniem cokołów (po szczegółowym zamieceniu kurzu na cokołach), |
PRACE WYKONYWANE 1 RAZ W TYGODNIU
KLATKI SCHODOWE | Wycieranie z kurzu i czyszczenie zabrudzeń na szafkach elektrycznych, gazowych, skrzynkach pocztowych; |
Mycie drzwi wejściowych do klatek (pierwszych i drugich); | |
Wycieranie włączników oświetleniowych oraz mycie tablic ogłoszeniowych; | |
Sprzątanie pomieszczenia administracji, pomieszczenia sanitarnego; | |
GARAŻE | Wycieranie włączników oświetleniowych; |
POMIESZCZENIA NA ODPADY | Mycie pomieszczeń śmietnika. |
PRACE WYKONYWANE 1 RAZ W MIESIĄCU
GARAŻE | Mycie maszynowe posadzki w garażu podziemnym pod budynkiem |
Wycieranie gaśnic, znaków informacyjnych, mycie bramy garażowej; | |
TEREN ZEWNĘTRZNY | Mycie koszy na śmieci na osiedlu; |
Mycie ławek (w okresie od marca do listopada); |
PRACE WYKONYWANE 1 RAZ NA 3 MIESIĄCE
KLATKI SCHODOWE | Mycie okien w pomieszczeniu wspólnoty; |
Mycie lamp oświetleniowych na klatkach, holach i nad wejściami do klatek przy asyście konserwatora nieruchomości; | |
GARAŻE | Mycie lamp oświetleniowych w garażu podziemnym przy asyście konserwatora nieruchomości. |
PRACE WYKONYWANE 2 RAZY W ROKU
1.Mycie okien w okresie wiosennym marzec – kwiecień, w okresie jesiennym wrzesień – październik na oddzielne zlecenie. |
PRACE WYKONYWANE W MIARĘ POTRZEB
1. Usuwanie pajęczyn, | |
2. Podczas opadów śniegu odśnieżanie ręczne lub mechaniczne chodników (na terenie i dookoła budynku), zjazdu do garażu, drogi ppoż. – czas reakcji do 3 godzin od pojawienia się opadów, wysypywanie piaskiem i mieszanką (zleceniodawca zapewnia sól i piasek do prawidłowego wykonania prac) zgodnie z potrzebami w godzinach od 6:00 do 20:00. Skuwanie oblodzeń od godziny 6.00 do godziny 20.00 przez 7 dni w tygodniu, czas reakcji do 3 godzin od rozpoczęcia opadów. |
UTRZYMYWANIE TERENÓW ZIELONYCH*
1. Koszenie trawników – w okresie dynamicznego wzrostu – w miarę potrzeb |
2. Podlewanie trawnika i uzupełnianie w związku z nieprawidłową eksploatacją – wg. potrzeb |
3. Pielenie – w miarę potrzeb |
4. Wertykulacja i nawożenie trawników – raz w sezonie |
5. Usuwanie odchodów zwierząt |
6. Pielęgnacja nasadzeń, przycinanie krzewów, drzewostanu |
7. Grabienie liści |
8. Doradztwo i współpraca w zakresie architektury zieleni np. uzupełnianie nasadzeń |
* Zleceniodawca zapewnia korę, ziemię, nasadzenia (krzewy, drzewka itp.) itp. do prawidłowego wykonania prac
Schemat organizacyjny obsługi obiektu
Koordynator / opiekun obiektu:
- Kierowanie i nadzorowanie prac podległych pracowników
- Kontrola jakości na obiektach nie rzadziej jak raz w tygodniu
- Zaopatrywanie pracowników w niezbędne narzędzia pracy
- Prowadzenie ewidencji środków chemicznych i higienicznych
Pracownik sprzątający:
- Wykonywanie czynności według harmonogramu – zakres obowiązków
Wszystkie środki czystości i sprzęt zapewnia ZAP&GO.
Pracownicy serwisu sprzątającego są legalnie zatrudnieni. Są przeszkoleni w zakresie technologicznym. Nasi pracownicy są wyposażeni w profesjonalne stroje firmowe.